16 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania promująca działania Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju skierowane do średnich miast. Spoty promocyjne będą emitowane w telewizji i Internecie. Kampania potrwa do 6 października.
Spot 45” „Pakiet dla średnich miast” będzie emitowany na antenach głównych TVP, Polsat oraz TVN, jak również w kanałach tematycznych. Skrócona wersja spotu (30”) będzie emitowana w Internecie. Wsparciem kampanii będą działania promocyjne w prasie lokalnej, a także artykuły content marketingowe w Internecie oraz audycje w Polskim Radiu.
Zwykłe Miasto
Pakiet dla średnich miast to kompleksowe działania Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju stanowiące odpowiedź na stale rosnące potrzeby mniejszych miejscowości. Wsparcie kierowane jest na rozwój firm oraz infrastruktury średnich miast. Obejmuje swoim zakresem 255 miast średnich (wybranych z pomocą ekspertów z Polskiej Akademii Nauk), z których szczególnie wyróżniono 122 miasta tracące funkcje społeczno-gospodarcze.
Wejdź na stronę: sredniemiasta.gov.pl i sprawdź, jak może skorzystać Twoje miasto!
Za strategię, kreację, realizację spotów TV i planowanie mediów odpowiada konsorcjum firm Media Group Sp. z o.o. i Unlimited Sp. z o.o. Obie agencje wyłonione zostały w drodze przetargu. Za zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.